Alla inlägg under augusti 2015

Av rensaminatankar - 29 augusti 2015 11:29

Tänker på dig hela tiden...

Av rensaminatankar - 29 augusti 2015 11:28

Dagen då du för första gången sen de tog slut berättar för mig hur mycket du saknar mig , frågar "varför" om å om igen , säger "de ska va du å jag.. Det vet både du å jag.. Det är så de ska va.. Det bara är så" ....

Varför nu? Varför då?
Jag älskade dig , jag saknade dig ,
jag ville ha dig tillbaka varenda dag efter jag gjorde misstaget att lämna dig..

Jag känner fortfarande för dig å jag saknar dig så jävla mycket , varje sekund, varje minut , varje dag som går så saknar jag dig..
Du va den enda för mig å de är du fortfarande..

Av rensaminatankar - 11 augusti 2015 17:38

Vill egentligen bara radera dig å precis allt som handlar om dig..
Få dig ur mitt huvud en gång för alla..

Men hur lyckas man me de?
Skulle jag försöka så skulle jag sakna dig..
Raderar jag dig inte så fortsätter mitt hjärta slå för dig å en del av hoppet finns fortfarande kvar..
Varför...? :/

Orkar inte detta längre...
Hur fan kan man radera någon man fortfarande känner för utan att de blir konsekvenser inuti?

#hate #it :'/

Av rensaminatankar - 10 augusti 2015 13:51

~ underbart är kort ~

Ovido - Quiz & Flashcards