Alla inlägg under november 2015

Av rensaminatankar - 19 november 2015 19:13

Jag längtar faktiskt till den dagen då jag blir "lämnad ifred" , då du inte finns i mitt huvud , då jag inte blir påmind om dig nånstans..

Har ärligt talat glömt bort hur en dag utan dig känns..

Jag vill ju inte ta bort dig för de enda jag gör är att tänka på dig å sakna dig..
Går igenom minnen om å om igen ,
spelar låtar som du skickat , som påminner om dig ,
gör ju inte mig själv en tjänst direkt men hur mycket jag än försöker att glömma dig så blir tankarna å saknaden bara större..

Vafan ska man ta sig till... :/

Av rensaminatankar - 18 november 2015 07:49

Jag måste få dig ur mitt liv..
På nått sätt..

:'/

Av rensaminatankar - 16 november 2015 18:08

saknar dig...

Av rensaminatankar - 5 november 2015 21:21

Ovido - Quiz & Flashcards