Alla inlägg under februari 2016

Av rensaminatankar - 29 februari 2016 13:56

Av rensaminatankar - 29 februari 2016 13:55

Danish - förlåt


förlåt.. :/

Av rensaminatankar - 4 februari 2016 21:03

Att de är själva fan va svårt de är att glömma dig..
Är så evigt trött på att du finns i mina tankar , men när jag försöker tänka "Sluta nu , tänk på nått annat" , ja då blir de ju bara mer å mer.. -.- :/

På kvällarna ligger jag å tänker på vissa av våra minnen ,
ibland gör jag de omedvetet ,
ibland jävligt medvetet för tänker att , ligger jag här å påminner mig själv om saker me dig osv så kanske de finns en möjlighet att jag drömmer om dig..
Å jao , de funkar nästan varje gång ,
å varenda morgon jag vaknar ur en dröm som handlat om dig så hatar jag bara mig själv ännu mer..

Kämpa hela tiden me att försöka få bort dig från min näthinna , från hjärnan å speciellt från hjärtat ,
men ändå går jag mot mig själv om å om igen.. #suck :/

Skapa flashcards