Alla inlägg under maj 2016

Av rensaminatankar - 31 maj 2016 19:02

~ I hate u , I love u ~


saknaden är grym...

Av rensaminatankar - 24 maj 2016 15:11

Att jag önskar fortfarande de kommer en dag då vi hittar tillbaka till varandra..
Varför? Jag vet inte..
Tanken på dig/oss känns bara så naturligt , att de är så de ska va..

Tänk om man bara kunde göra saker ogjort.. skulle börja me att aldrig ge upp om oss två..
Hade jag bara kämpat lite till istället så tror jag faktiskt att de varit du å jag nu..

du - min nr 1 ?

Av rensaminatankar - 2 maj 2016 20:55

Försöker att inte skriva..
Men går inte..

Jag vill ju så gärna att du ska veta att du ständigt är i mina tankar.
Att jag saknar dig så grymt mycket.

Hade jag fått en enda chans till att starta om me dig så hade jag ärligt talat tagit den..
Men de funkar ju inte så de vet jag egentligen men vill väl helt enkelt inte inse.. :/

Ovido - Quiz & Flashcards