Alla inlägg under december 2016

Av rensaminatankar - 26 december 2016 23:25

I knew I loved you then
But you'd never know
'Cause I played it cool when I was scared of letting go
I knew I needed you
But I never showed
But I wanna stay with you
Until we're grey and old
Just say you won't let go

Av rensaminatankar - 26 december 2016 03:52

"Det är ju om du står och tittar i samma spegel isf ;)"

Bara den endaste meningen fick mitt hjärta att slå volter å mitt leende att skina starkare än solen...

Av rensaminatankar - 22 december 2016 23:56

har sagt de förr ,
å säger de igen ,
JAG SAKNAR DIG...


vet fan inte hur jag ska kunna sluta tänka på dig..
Sluta sakna dig..
Sluta ha de där lilla hoppet inom mig..

Jag borde va lycklig å inte ha en endaste jävla tanke på dig.

JAG dumpade DIG ,
varför känner jag såhär då.... :/

jävla skit..

Av rensaminatankar - 16 december 2016 23:20

kan inte förstå varför jag inte kan gå vidare...

Av rensaminatankar - 7 december 2016 22:42

Jag kan bara inte tro att dom få månaderna va dom enda vi skulle spendera tillsammans...

Det finns ett hopp inom mig ,
att en dag så står vi där ,
ansikte mot ansikte ,
tittar varandra djupt in i ögonen ,
på det sättet som bara du å jag kan,
genomskådar varandras känslor...

Å ja , faller igen..

Av rensaminatankar - 2 december 2016 23:29

~ trying not to love you ,
only makes me love you more

Ovido - Quiz & Flashcards