Alla inlägg under januari 2017

Av rensaminatankar - 18 januari 2017 00:12

Minns du vad du skrev första gången..
Minns du när vi för första gången la ögonen på varandra..
Minns du första gången vi umgicks..
Minns du den första kyssen..
Minns du datumet..

Jag minns precis allt...

Av rensaminatankar - 9 januari 2017 22:18

När vi skriver me varandra så kliar de i fingrarna , huvudet sprängs nästan å hjärtat hoppar högt ,
för de jag egentligen vill skriva kan jag inte skriva..

:/

Av rensaminatankar - 8 januari 2017 20:46

du va de bästa jag någonsin haft..

Av rensaminatankar - 5 januari 2017 01:05

jag försöker så jävla intensivt att inte tänka på dig..
Men varje dag finns där alltid något som påminner om dig..
Bara så som en endaste liten doft påminner om dig så dyker de upp miljontals minnen från tiden då de va du å jag..

Jag orkar inte sakna dig längre... :/

Skapa flashcards