Alla inlägg under september 2017

Av rensaminatankar - 26 september 2017 23:13

Av rensaminatankar - 20 september 2017 21:53

Perioderna mellan inläggen här känns som en hel evighet.
Varje gång jag går in här så inser jag att "den hela evigheten" jag lagt på att försöka glömma dig handlar egentligen bara om några veckor..
Tiden går såååå långsamt..
Dock så spelar de ju ingen roll för här sitter jag nu , ännu en gång , skriver om dig , hur mycket du fortfarande finns kvar inom mig..
Du är ständigt i tankarna , saknar dig varje dag , finns alltid något i min vardag - varenda dag - som påminner om dig..

Helt sjukt vad en enda människa av alla miljoner som finns ,, kan göra ett sånt extremt intryck på någon annan..
I mitt fall är det Du som har inpräntat Dig i Mig..

Är egentligen så jävla trött på att sakna dig å tänka på dig dygnet runt.
Men skulle jag någon gång klara mig "utan" dig i kanske en hel dag så saknar jag att sakna dig ,, sjukt eller hur..?

Av rensaminatankar - 8 september 2017 23:38

Vissa dagar känns de verkligen som att jag kommit över dig..
Vissa dagar saknar jag dig inte ens..
Borde ju va att hjärnan går i rätt riktning..?!

Men sen ibland , tvär stannar hela min värld å de finns inget annat än DU i huvudet.
Kan bli så grymt tårögd av bara ren saknad ,
å hat för att jag lämnade dig..

Skapa flashcards