Alla inlägg under december 2017

Av rensaminatankar - 29 december 2017 23:13

Snart firar jag in ännu ett år utan dig vid min sida.. Känns åt helvete som alla andra år :/
Är ju dig jag drömmer om att ha bredvid mig tills jag blir gammal..

Vet iaf vad jag kommer önska mig detta året också....

Av rensaminatankar - 26 december 2017 03:15

Här sitter jag som vanligt å bara rent av saknar dig..
Förstår verkligen inte varför Du är så speciell för mig..
Men som vanligt får jag bara acceptera de..

Vi människor kanske helt enkelt är "monogama" ,, å är de så , så är jag verkligen säker på att du är Den för mig......

Av rensaminatankar - 20 december 2017 20:03

När jag fick se ditt vackra ansikte , känna din doft å lyssna på din röst igår så hoppade nog hjärtat ur led.. ordagrant..
De är helt sinnesjukt va du , bara du , får min kropp att känna..
Blöööh va jag saknar dig....

Av rensaminatankar - 16 december 2017 22:02

Åååååh......
Hade jag stått framför dig nu så hade jag skrikit från djupet av mitt hjärta , de starkaste jag kunde , rätt i ansiktet på dig - huuuuur mycket jag saknar dig....
Blööööh......

Av rensaminatankar - 10 december 2017 23:41

Just nu är jag i en svajig period..
Känner mig osäker på precis allt..
Förutom ,, allt vad jag känner för dig. Förstår de inte alls faktiskt.
Hur kan man vara säker på något/någon som inte ens finns i ens liv..?

Dessa förbannade känslor rent ut sagt...

Av rensaminatankar - 4 december 2017 20:29

FörAlltid & FörEvigt!

Av rensaminatankar - 3 december 2017 21:41

Jag saknar dig mer än någonsin...

Skapa flashcards