Alla inlägg under april 2018

Av rensaminatankar - 28 april 2018 21:21

Idag är de 4 år sen jag tog de sämst beslutet någonsin..
Jag valde att berätta de för dig via sms , usch spyr på mig själv att jag gjorde så.
Men visste ju de att jag aldrig nånsin hade klarat av att se in i dina vackra ögon å säga... att jag ville göra slut...
Jag önskar så obeskrivligt mycket att jag hade gjort de eftersom jag garanterat aldrig hade klarat av de om du stod framför mig , vilket hade resulterat att jag aldrig gjorde slut för de va de största misstaget jag gjort.. :/

Jag vill va me dig å ingen annan..
De är du , DU , som finns i mina tankar jämt å alltid..

Jag saknar dig så otroligt mycket ,, mitt hjärta smulas sönder å själen är så tom utan dig..
Jag är INGENTING utan dig :/

Finaste DU..... :?/

Av rensaminatankar - 25 april 2018 23:22

Hur i helvete ska jag kunna gå vidare när du är de enda jag tänker på ,, jämt å alltid....

Av rensaminatankar - 21 april 2018 23:06

saknar dig...

Av rensaminatankar - 9 april 2018 11:20

De är så svårt att se dig me nån annan..
De gör så jävla ont att se dig me nån annan..
Även att du förtjänar all lycka i världen..
Även att få se dig glad borde väga mest..
Värker så innerligt :/

Jag önskar ju bara dig väl ,
men den största önskan är ju att de blir du å jag en dag..
Jag har såååå mycket mer att ge å bevisa för dig..

Du är ju MIN dröm , inte någon annans.
Men jag är för feg för att berätta de för dig :/

Helt seriöst ,, lika bra att inse å förstå att de aldrig kommer bli vi igen..
Kanske är de bästa att för första gången bara försöka släppa allt... :/

Av rensaminatankar - 8 april 2018 15:10

Av rensaminatankar - 3 april 2018 22:32

Förstår inte varför de känns som jag förlorat dig... :/

#fuck #this #day

Av rensaminatankar - 1 april 2018 20:40

Dessa drömmar...
Så verkliga att jag är tårögd när jag vaknar å inte kan somna om å fortsätta drömma.
Önskar nog egentligen såååå mycket mer än vad jag tror...

De gör så fruktansvärt ont , värker i hela kroppen när jag tänker på dig :/

Tänk att få visa dig precis allt vad jag känner ,, vilken känsla de hade varit...

Skapa flashcards