Alla inlägg under augusti 2014

Av rensaminatankar - 30 augusti 2014 07:18

If I told you how many times I've sat alone on the shower floor,
I promise,
You'd cry too

Av rensaminatankar - 27 augusti 2014 00:50

~ Take my hand, my soul and my heart.
I will only have these eyes for you ~


älskade vackra du..

Av rensaminatankar - 26 augusti 2014 02:30

Tänker på dig ständigt & saknaden gör så jävla brutalt ont :'(

Varför gjorde jag de...?
Faaaan - blir galen på mig själv..

älskar dig.. :'/

Av rensaminatankar - 20 augusti 2014 01:57

~ En gång i tiden var du min,
men nu är du bara en dröm
Jag ser oss ibland i mitt sagoland,
där vi ses och umgås en stund
Men jag vaknar upp i min ensamhet,
i vårt så kallade rum
Vill bara somna om igen och vakna
upp i min dröm ~

Av rensaminatankar - 18 augusti 2014 19:45

Orkar inte mer...
Vill egentligen bara ge upp,
kliva ner från de hopp jag känner om att vi en dag finner varandra igen.
Vill bara sluta me allt,
precis allt ://

Hatar att..

Jag saknar dig.
Jag tänker på dig.
Jag längtar efter dig.
Jag vill ha dig vid min sida.

jag älskar dig...
förAlltid & förEvigt

Av rensaminatankar - 7 augusti 2014 01:22

Av rensaminatankar - 1 augusti 2014 19:02

I love you.
I don't know why - I just do!

Ovido - Quiz & Flashcards