Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av rensaminatankar - 6 oktober 2015 21:25

2 år sen..
Vaknade upp hemma hos dig , min absolut första tanke va nog typ "jösses , jag har sovit hos nån jag knappt känner... meeen de gick ju bra"
Sedan kom nog resten av allt jag tänkte å kände.. Va ju den bästa natten å de bästa sättet att vakna på , jämte dig vackra du.. Att se dig ligga där me slutna ögon , höra hur tungt du andas å nästan att man kände hur ditt hjärta slog genom madrassen ,, jao fyfan ,, helt å totalt oslagbart..

De näst bästa me denna dag va nog när du absolut inte ville att jag skulle åka hem utan drog me mig på en basketmatch ,, träffade några vänner till dig å mitt där nånstans tog du min hand , håll hårt å släppte inte..

Ärligt talat ,, de va där jag insåg att , fyfasen va jag fallit hårt för denna människa..

Ovido - Quiz & Flashcards