Alla inlägg den 19 november 2018

Av rensaminatankar - 19 november 2018 21:51

För första gången på ca 4 år så tänker jag faktiskt göra mitt sista inlägg i denna bloggen.

Ibland blir livet inte som man tänkt sig , så är det å nu har jag kommit så långt att jag helt enkelt accepterar de.

Du har å kommer för alltid att finnas i mitt hjärta.
Du kommer fortfarande springa förbi i mina tankar.
Du kommer alltid vara saknad av mig.

Men jag är så trött på att må dåligt pga av ingenting egentligen.
Jag satte mig här där jag är för längesen å de är bara jag själv som kan ta steget vidare vilket jag tänker göra nu.

Du har verkligen gått vidare me ditt liv, å de va kanske de JAG behövde för att äntligen släppa dig..?
Vem vet..
Men nu ger jag upp , jag orkar inte mer..

Så för nu , hej då....

Ovido - Quiz & Flashcards