Alla inlägg den 15 mars 2018

Av rensaminatankar - 15 mars 2018 22:23

I några månader så har jag desperat försökt hitta låten du skickade dagen efter jag gjorde slut.. Hade tappat hoppet lika mycket som hoppet om att de en dag blir du å jag igen..
Igår fann jag låten å vet du vad.... jag brast ihop totalt.. Har aldrig tidigare blivit så knäsvag av gråt men fyfan rent ut sagt vad ont de gjorde i hjärtat :?/

Hur fan kunde jag va så dum som tog bort dig ur mitt liv..
Hur fan tänkte jag..

De sägs att man lär sig av sina misstag å jävlar va rätt de är för den smärtan i bröstkorgen å känslan av att hjärtat snart inte orkar mer är olidlig..
Jag saknar dig så de gör ont , milt sagt för de känns som jag krossar mig själv varje gång jag tänker på dig så mycket att ögonen inte längre har tårar att fälla...

Ovido - Quiz & Flashcards